Miserie!

Vandaag meldde het thuisfront dat ze voor een tweede keer gebeld werden door de webhost, Flaxe Webhosting: blijkbaar heb ik nog niet voldaan aan hun factuur van begin juli. In mijn mailbox vond ik tussen de honderden spamberichten inderdaad een aantal aanmaningen tot betaling en dreigementen met incassobureau’s.

Tiens, heb ik dat dan nog niet betaald? Dat wordt toch niet het verhaal van de GSM rekening! Even mijn rekeninggeschiedenis opgesnord met PC banking: Jawel hoor! Op 10 juli, enkele dagen na elektronische ontvangst van mijn factuur, heb ik een overschrijving gedaan op het juiste rekeningnummer met vermelding van het correcte klantnummer!

Het is de eerste keer dat zoiets voorvalt. In de voorbije vier jaar (is het al zo lang?) dat ik bij Flaxe klant ben en ik heb nooit problemen gehad met betalingen. Dan maar deze middag even gebeld: Jeroen van de administratieve dienst luisterde geduldig naar mijn verhaal. Geen probleem, aan de hand van mijn rekeningnummer en klantnummer zou een collega op zoek gaan naar een door hen gemiste betaling.

Ik hoop morgen van hen iets te horen. Ik ben alvast zeer benieuwd. Niet dat ik bang ben want ik heb de factuur én rekeninguitreksels die bewijzen dat ik betaald heb. Een administratieve fout is immers zo gemaakt. Ergens hoop ik dat er bij de bank niets fout is gegaan. Kwestie dat we het niet moeilijk moeten maken.

2 replies

Commentaar is gesloten